Site icon В Україні

Вибір акумулятора для автомобіля

Щоб зробити правильну покупку, звичайно, необхідно знати кілька важливих моментів.

АКУМУЛЯТОР – ТОНКОСТІ ВИБОРУ

Отже, спочатку варто звернути свою увагу на:

1. Параметр «Емкість батареї». Це, мабуть, основний параметр, яким слід керуватися. Причому, у кожної моделі автомобіля він різний.

Як і в будь-якій батареї, ємність – це показник об’єму енергії, яку може накопичувати під час заряджання та зберігати даний акумулятор. Його вважають у ампер-годиннику. Максимальна ємність акумулятора повністю зарядженого вказується на його корпусі. Маркування у своїй має вигляд 6СТ-55, 6СТ-60, що означає, що ємність батареї вбирається у 55 — 60 Ач.

Ще один параметр, який останнім часом все частіше використовується, це термін, протягом якого заряджений акумулятор зможе віддавати струм із силою двадцять п’ять ампер при 27 градусах вище за нуль. При ємності батареї в 55 – 60 Ач час віддачі енергії складає близько однієї сотні хвилин. Причому варто відзначити, що купувати акумулятор з більшим об’ємом енергії, ніж потрібно вашій машині, не варто – марна трата коштів.

2. Параметр «Розміри та тип підключення клем». В автомобільній промисловості габарити та клемні роз’єми мають стандартні розміри.

Тут у вас два шляхи – або ретельно вивчити свій старий акумулятор, або звернутися в автосервіс, сказати, який моделі у вас машина, і отримати слушну пораду. Причому варто відзначити, що, хоча в основному розміри та форма корпусів акумуляторів досить ідентичні, існують автомобілі, батареї яких мають цілий ряд відмінностей. В основному йдеться про продукцію японського автопрому, так як у цих машин батареї зазвичай вже й вище.

Що ж до роз’ємів, то тут необхідно мати точні дані про їхнє розташування. Справа в тому, що якщо купити батарею з «мінусом», розташованим на іншій стороні, то провід буде коротким і його не вистачить для правильного підключення. Або, що ще гірше, при неправильному початковому підключенні можна не тільки спалити частину приладів-споживачів енергії в салоні, а й найновішу батарею.

3. Параметр “Стартовий струм”. Даний показник характеризує можливість надходження енергії до стартера, що крутить ще не нагрітий двигун на старті.

Зазвичай він пов’язаний із класом батареї та її об’ємом, але буває і так, що на даний параметр потрібно дивитися уважніше. При виборі акумулятора він має значення, коли автомобіль експлуатується в регіоні з низьким температурним режимом, зношений і вид двигуна якого заправляється маслом високої в’язкості.

Варто зазначити, що акумулятор стандартного типу розрахований на експлуатацію за плюс 27 градусів за Цельсієм. При цьому температурному режимі батарея видає всі сто відсотків своєї потужності. Зате коли температура на вулиці падає до мінус 18 градусів, то стартові показники того ж самого стандартного акумулятора втрачають 60 відсотків потужності, а на 40, що залишилися, далеко не поїдеш – їх не вистачить, щоб завести мотор. Таким чином, у холодному кліматі потрібно мати батарею вдвічі більшу ємність, ніж при 27 градусах.

4. Параметр «Цінова політика» . Цей параметр вибирається виключно з особистих міркувань і розміру бюджету, який ви готові витратити на цю покупку.

Усі акумуляторні батареї можна розділити на три класи. У кожному класі, який відрізняється ціною, можна підібрати пристрій, призначений для кожної конкретної марки авто. Отже, три класи – це:

• Економ;
• Стандарт;
• Преміум.

Основна різниця між цими трьома класами залежить від використаних у пристроях технологій. Найбільш вигідними щодо співвідношення «ціна-якість» є батареї класу Стандарт. Справа в тому, що зі збільшенням класу підвищується його ціна, а також зростає якість.

Найякісніші батареї відрізняються від економічного варіанта збільшеним терміном служби, більшою гарантією та рівнем стартового струму. Причому різниця за термінами експлуатації може досягати кількох років, гарантія може бути більш тривалою (від півроку до півтора року), а показник струму вищий на 30 — 120А.

Exit mobile version