Свіжі новини:

Блок підготовки стисненого повітря – що це таке?

У пневматичній системі повітря, що виходить із компресора, зазвичай непридатне для використання за призначенням. Стиснене повітря зазвичай вологе, брудне та під неналежним тиском, що може пошкодити наступне обладнання. FRL (фільтр, регулятор, мастило) використовується для кондиціювання стисненого повітря до відповідної якості. Блок підготовки стисненого повітря (https://sprenergo.com.ua/bloky-pidhotovky-povitria/) – це система, що складається з трьох окремих блоків, які здійснюють різні фази кондиціонування: фільтрацію, регулювання та змащування. Хоча він часто використовується як єдина система (фото вище), він не завжди виглядає як єдине ціле. Швидше використовується один регулятор або фільтр-регулятор. Перевірте, для чого призначений блок підготовки стисненого повітря!

Підготовка повітря – що це?

У термінології пневматичних схем підготовка повітря означає обробку стисненого повітря для видалення з повітряного потоку води, масла та частинок, які можуть пошкодити наступні компоненти. Елементи регулювання тиску та фільтрації можуть бути встановлені там, де використовуються пневматичні інструменти та де контури автоматизації підключаються до мережі розподілу повітря.

Зменшення тиску в точці використання за допомогою регулятора тиску або регулятора з фільтром дозволяє подальшому контуру працювати при оптимальному тиску без збільшення ризику втрат через витік. Використання одного фільтра-регулятора для досягнення цієї функції дозволяє одному блоку як видаляти воду, так і скидати тиск з мінімальним часом встановлення.

Елементи команди підготовки повітря

Як регулятори тиску , так і фільтр-регулятори доступні як типи стравлювання, що означає, що коли вихідний тиск перевищує встановлене значення, клапан закривається, а надлишок скидається в атмосферу.

Це може бути неприйнятним, якщо регулятор використовується для легкозаймистих або шкідливих газів, і в цьому випадку можна вказати тип без випуску.
Незбалансовані регулятори можна використовувати з цими газами, якщо вони мають різьбові вентиляційні отвори, щоб надлишок газу міг бути відведений у безпечну зону або водозбірну зону.

Який злив?

Усі повітряні фільтри мають чашу, яка оточує фільтруючий елемент, діючи як резервуар для води або масла. Може існувати спосіб перевірити рівень рідини, а може і ні, але буде спосіб дозволити воді/олії злити. Найпростішим є ручний злив, який працює за допомогою кріплення на дні чаші. З легким відкручуванням внутрішнє свердління дозволяє рідині стікати, дозволяючи оператору зібрати її для утилізації.

Читайте також:  Попит на металопрокат в Україні скоро може зрости

Цей метод є простим і економічно ефективним, але повністю залежить від регулярних перевірок операторів, оскільки затоплений відстійник спричинить серйозні проблеми для компонентів нижнього контуру.

В автоматичних і напівавтоматичних дренажах використовується поплавковий принцип, щоб підняти клапан, щоб вода стікала в міру підвищення рівня. Здавалося б, це зменшує технічне обслуговування, але поплавці можуть залипнути або проколоти, а також знизити максимальний робочий тиск фільтра. Зауважте, що деякі з цих типів дренажів дозволяють дренажувати піддон лише після того, як тиск подачі буде знято, а внутрішній тиск буде видалено.

Іншою альтернативою може бути використання ручного дренажного блоку, відкручування зливної пробки та підключення відстійника до невеликого електромагнітного клапана, керованого таймером. Це забезпечує регулярне спорожнення піддону під тиском, є більш надійним, ніж деякі дренажі поплавкового типу, і не обмежується зниженим робочим тиском.

Фільтри стисненого повітря

Фільтри стисненого повітря видаляють будь-які забруднювачі, такі як пил, вода, пара або масло, які присутні в повітрі, що виходить з компресора. Належна фільтрація має вирішальне значення для максимального збільшення терміну служби наступного обладнання. Оскільки фільтрація є першим етапом кондиціонування, фільтр зазвичай встановлюється перед іншим обладнанням. Він працює шляхом створення циклонічної дії повітря, що надходить. Це призводить до осідання великого сміття в нижній чаші. Потім стиснене повітря пропускається через сітку фільтра відповідного розміру, ефективно фільтруючи домішки. Згодом накопичений бруд і волога видаляються одним із способів залежно від типу фільтра: ручним або самозливним. Ручні фільтри вимагають вимкнути машину перед спорожненням фільтра, тоді як самозливні фільтри мають автоматичний поплавковий клапан, який періодично зливає фільтр. Існує три типи фільтрів стисненого повітря, класифікованих за рівнем фільтрації.

  • Фільтри загального призначення, які видаляють частки та воду
  • Фільтри для видалення масла, які також видаляють випари
  • Фільтри для видалення, які видаляють випари на додаток до пилу, масла та води

Редуктор тиску

Редуктор регулює тиск стисненого повітря в пневматичній системі. Регулює тиск повітря, що подається до наступних пристроїв. Цей пристрій особливо необхідний для систем подачі рідини, таких як повітряні пістолети, пневматичні циліндри та повітряні логічні клапани. Регулятори також називають редукційними клапанами. Потрібний тиск для застосування встановлюється за допомогою ручки регулювання, встановленої на регуляторі. Ця ручка регулює внутрішню діафрагму та вузол голчастого клапана для забезпечення правильного вихідного тиску. Регулятори розвантаження регулюються від високого до низького тиску. За необхідності ці регулятори скинуть надмірний тиск на нижній частині. З іншого боку, невипускні регулятори не можуть скинути вихідний тиск. Тому слід використовувати інші методи вивільнення повітря, що затрималося. Регулятори доступні як один блок або як фільтр-регулятор два в одному блоку.

Читайте також:  Бухгалтерское сопровождение для бизнеса: особенности и преимущества

Повітряний лубрикатор

Повітряний мастильник вводить контрольовану кількість масла в потік стисненого повітря. Існує два типи лубрикаторів: масляний туман і мікротуман. У лубрикаторах масляного туману масло осідає безпосередньо в потоці повітря у вигляді відносно великих крапель. З іншого боку, мікротуманні лубрикатори спочатку розпилюють краплі масла до розміру приблизно 2 мкм, перш ніж ввести їх у потік повітря. Змащення необхідне для зменшення тертя, що виникає в рухомих частинах. Пристрої з пневматичним приводом, такі як клапани та пневматичні двигуни, потребують змащення, щоб подовжити термін їх служби. Однак більшість пневматичних систем є самозмащувальними, тому не завжди потрібні лубрикатори.

Розмір фільтруючого елемента

Досяжний рівень фільтрації залежить від розміру картриджа фільтра. Чим вище необхідний рівень фільтрації, тим менше розмір фільтруючого елемента. Зверніть увагу, що розмір фільтра також впливає на тиск. Чим тонший фільтр, тим вище перепад тиску. Тому при виборі розміру фільтра слід враховувати прийнятний перепад тиску для застосування. Очікуване падіння тиску для даного фільтра зазвичай вказується виробником. У програмах, де важливі як високий тиск, так і максимальна фільтрація, компенсацію можна виконати за допомогою більш потужного компресора. Розміри фільтруючих елементів і відповідні їм рівні фільтрації поділяються на такі категорії:
– Фільтри загального призначення: ці фільтри доступні в розмірах 40 мкм або 5 мкм. Фільтри 40 мкм ефективно видаляють тверді частинки та близько 90% води. Фільтр 5 мкм видаляє всі частинки та воду, присутні в стисненому повітрі.
– Фільтри для видалення масла (коалесцирующие): Ці фільтри 0,3 мкм ефективно видаляють масло, а також воду і частки. Цей тип фільтра необхідний для застосувань, де олія є шкідливим забруднювачем, наприклад для фарбування розпилювачем і для дихальних апаратів.
– Паровий фільтр: цей надтонкий фільтр має розмір 0,01 мкм. Він здатний відфільтровувати не тільки частинки, масло та воду, а й пари.
– Фільтри з активованим вугіллям: ці фільтри використовуються в програмах, які вимагають дуже високого рівня чистоти, наприклад, у харчовій промисловості та фармацевтиці. Вони здатні видалити запах і смак, а також будь-які інші забруднення.

Читайте також:  Термін служби батареї в сучасних смартфонах

Номінальний тиск

Необхідний тиск стисненого повітря різний для різних застосувань. Після встановлення відповідного мінімального робочого тиску для конкретного застосування стисненого повітря важливо, щоб повітря подавалося під постійним тиском, незалежно від коливань на вході. Регулятори адаптовані до стандартного регульованого діапазону тиску 0,05 – 1 МПа. Зазвичай вони доступні з робочим тиском 0,1, 0,2, 0,4, 1,0 і 1,6 МПа. Випробувальний тиск – це максимальний тиск, вище якого регулятор не може працювати або може бути пошкоджений. Важливо знати всі значення тиску редуктора, перш ніж вибрати його для застосування.

Розмір порту

Розмір порту визначає швидкість потоку в блоці FRL. Необхідна швидкість потоку для процесу або системи є важливою при виборі FRL розміру порту. Чим вище необхідна швидкість потоку, тим більшим має бути розмір порту вибраного пристрою. Розмір порту для необхідної витрати можна визначити за допомогою формули витрати для газів.

Тип мастила

Є два типи мастильних пістолетів, і їх вибір залежить від цільового використання:
Мастилки з масляним туманом найкраще підходять для важких умов експлуатації, таких як важкі циліндри та окремі інструменти. Вони ідеально підходять для роботи в горизонтальному положенні та на коротких відстанях. З іншого боку, мікротуманні мастила ідеально підходять для складних багатокомпонентних систем. Вони найкраще працюють при нерівній роботі та на великих відстанях.

Резюме

Вибір правильного компонента для блоку підготовки стисненого повітря, звичайно, буде нелегким, але СПР-Енерго пмає величезний діапазон обробки стисненого повітряНавіть якщо, незважаючи на цю статтю, ви не зможете вибрати правильний тип продукту для ваших потреб, ви можете скористатися знаннями одного з наших спеціалістів – https://sprenergo.com.ua/kontakty-administratsi/

Додайте свій відгук

%d блогерам подобається це: