Інтеграція та впровадження CRM. Що це дає?
Інтеграція та впровадження CRM – це вклад в розвиток компанії і отримання ще більшого прибутку. Завдяки цьому можна: керувати базою контактів, вимірювати ефект від роботи, організовувати оптимальний процес продажів, автоматизувати завдання і замінювати співробітників. Допомагає в цьому правильний інструмент і ефективне впровадження CRM-системи.
Digital агентство inClick є офіційним партнером Бітрікс 24. Наші фахівці мають великий досвід роботи і знання, тому ми зможемо зробити те, що не можуть інші.
Який функціонал у CRM-системи?
Перш за все, необхідно визначити основне застосування CRM-системи в компанії і бізнесі. Без нього впровадження CRM не принесе очікуваної користі. Ключові функції системи повинні бути визначені до етапу покупки і настройки додатків і перевірені перед вибором конкретного програмного забезпечення. Наші знання і великий досвід будуть корисні в цьому напрямку. Інтегрувати CRM систему можна в будь-який момент. Ви можете замовити розробку сайту і впровадження CRM одночасно або на будь-якому етапі розвитку компанії.
Основні етапи впровадження CRM:
- Попередній аналіз – визначення всіх очікувань щодо функцій, прикладних процедур, способу застосування.
- Конфігурація на основі аналізу – підготовка системи до використання відповідно до попереднього аналізу. Він також заснований на відповідній конфігурації функцій, екранів, користувачів і прав доступу.
- Імпорт даних – імпорт всіх даних, які використовуються в CRM-системі – наприклад, списків продуктів, даних про клієнтів, класифікації підрядників, інформаційних матеріалів, шаблонів документів, архівних торгових документів і т. Д
- Створення шаблонів документів – завдяки їм формуються нові документи, автоматизуючи заповнення необхідних полів даними з CRM-системи. Ці шаблони використовуються в: шаблонах кореспонденції, формах пропозицій, протоколах, договорах і т. Д.
- Створення додаткових звітів – крім стандартних звітів, що є в системі CRM, створюються додаткові звіти, що відповідають вимогам даної організації та режиму її роботи. Для цього необхідно вказати джерела даних, макет сторінки, критерії, діаграми або інші варіанти.
- Інтеграція з іншими системами – CRM підключається до інших систем, що використовуються в компанії, наприклад: 1 C, комерційної системи, складської системи, бухгалтерської програми або поштового сервера. Додатково це може стосуватися зв’язку з системою call-центру, телефонною станцією або сайтом.
- Навчання роботі – ми навчаємо користувачів і адміністратора повсякденного використання CRM-системи. Це відбувається після того, як вищезгадані дії будуть реалізовані, щоб можна було пов’язати систему CRM з повсякденними умовами роботи в компанії. Ми також надаємо підтримку після впровадження, допомагаючи віддалено і за участю наших консультантів.
Система управління взаємовідносинами з контрагентами повинна відповідати специфіці здійснюваної діяльності. Завдяки цьому можна переводити існуючі процеси, відповідним чином налаштовувати їх разом з системою, так що вона виявляється зручною для користувача. Це допомагає в подальшому впровадженні CRM-системи і навчанні її використання. І найбільше це впливає на автоматизацію багатьох процесів, що підвищує ефективність роботи в компанії, знижує витрати і збільшує доходи.