Свіжі новини:

Як зареєструвати благодійну організацію

Зміст:

  • Що таке благодійний фонд
  • Витрати відкриття фонду
  • Як зареєструвати фонд?
  • Документи необхідні реєстрації.

У ЗМІ можна часто почути про якісь благодійні фонди, які займаються допомогою нужденним людям. Якщо Вас зацікавила послуга реєстрація благодійної організації, ми рекомендуєо звернутись до Legalact Law Firm. LEGALACT LAW FIRM – фірма, яка успішно розвивається та спеціалізується у сфері права.

Фонд — некомерційна організація, що не має членства, заснована громадянами та (або) юридичними особами на основі добровільних майнових внесків і переслідує соціальні, благодійні, культурні, освітні або інші суспільно корисні цілі.

Важливо розуміти, що сам фонд не надає послуг, нічого не виробляє та не бере участі у реалізації самостійно. Уся діяльність фонду побудована на сприянні. Інакше кажучи, фонд займається збиранням коштів, після чого передає їх за своїми цілями, тобто. сприяє допомоги, захисту, розвитку.

Варто зазначити, що благодійний фонд не є комерційною організацією, його основна діяльність будується не на заробітку, а на допомогу нужденним. Процедура реєстрації фонду не займає багато часу, проте потрібно вміти правильно керувати організацією.

Що таке благодійний фонд

Благодійними фондами називають організації, які збирають добровільні пожертвування для різних категорій людей. Це можуть бути прості бідняки чи діти з різними захворюваннями. Поряд з тим, що фонд допомагає людям, він має якось існувати. За законом такі організації мають право стягувати частину пожертвувань на власні потреби – оплату праці чи утримання приміщень. Залежно від країни відсоток на утримання фонду може становити від 20 до 30 відсотків.

Як зареєструвати фонд?

Насамперед необхідно визначитися – чим займатиметься благодійний фонд? Важливо не тільки продумати напрям, а й розуміти, що дана ніша буде пріоритетною. Пам’ятайте, що фонд існує не для заробітку, а для допомоги людям. Не можна ставити мету – заробити! Допомагати можна не лише людям, а й тваринам. Сьогодні проблема безхатченків стоїть досить гостро.

Читайте також:  Автомобильная мухобойка: полезные функции

Другий етап формування фонду – добір працівників. Керівник повинен розуміти, хто стане в нагоді в роботі. Якщо фонд допомагатиме дітям, знадобляться молоді та кмітливі люди, здатні порозумітися з дітьми, адже робота буде складною. Для роботи з тваринами потрібні люди, які люблять і поважають домашніх вихованців.

Документи необхідні реєстрації.

Для того, щоб офіційно відкрити фонд, необхідно зібрати пакет документів, який передається до місцевих органів влади, після чого слідувати інструкції реєстрації:

Стати на облік у єдиному державному реєстрі.

  • Офіційно зареєструвати фонд у ДПС.
  • Відкрити банківський рахунок та отримати реквізити.
  • Звернутися до органів статистики та зареєструвати фонд.
  • Створити та затвердити статут компанії, яка повинна мати кілька засновників.

Після реєстрації фонду необхідно зайнятися рекламою, якщо ніхто не знає про благодійну організацію, люди не зможуть вносити пожертвування. Рекламу можна проводити у соціальних мережах чи на міських банерах.

Додайте свій відгук

%d блогерам подобається це: