Свіжі новини:

Як вибрати агентство веб-дизайну в 2022 році [10 експертних порад]

Ви плануєте створити новий веб-сайт чи оновити наявний сайт? У такому випадку у вас може виникнути маса запитань про те, як вибрати компанію з веб-дизайну , яка зрозуміє ваші вимоги та надасть саме те, що вам потрібно.

Якщо у вас є власний досвід веб-дизайну та розробки, ви можете почати створювати свій сайт за допомогою шаблонів , які можна знайти в Інтернеті. Ці шаблони постачаються з посібниками користувача з покроковими інструкціями щодо створення сайтів.

Однак у міру того, як ваш бізнес росте та розширюється, вам доведеться вносити зміни у свій сайт. Якщо ви використовуєте шаблон, ви зіткнетеся з проблемами, намагаючись внести нові зміни.

Тільки професійне агентство веб-дизайну може допомогти вам винайти колесо, не порушуючи дизайн. Сьогодні в Інтернеті можна знайти кілька компаній, які займаються веб-дизайном. Якщо вам потрібно створення та просування сайту ми радимо звернутися до веб-студії McSite https://mcsite.ua/ яка займається створенням та розкруткою сайтів.

Але як вибрати компанію з веб-дизайну , яка відповідає вашим вимогам?

У цій публікації блогу ми виділимо кілька порад щодо вибору найкращого агентства веб-дизайну .

По-перше, важливо розуміти потребу в добре розробленому айті. Професійний веб-сайт допомагає сформувати ваш бренд, мотивуючи клієнтів і залучаючи потенційних клієнтів. Цей аспект призводить до конверсії, збільшення продажів.‍

Чудовий досвід користувача – це те, що мотивує користувача. Отже, дизайн вашого веб-сайту повинен запропонувати відвідувачам незабутні враження.

1. Визначте свої вимоги

Перш ніж почати обговорювати колір або шрифт, який буде використовуватися на вашому веб-сайті, вам потрібно визначити потреби вашого бізнесу. Виходячи зі своїх потреб, ви зможете вирішити, який веб-сайт вам потрібен. Наприклад, якщо ви плануєте продавати продукт, вам потрібен сайт електронної комерції . Або якщо ви хочете створити своє портфоліо, вам потрібен сайт портфоліо. Вибираючи веб-сайт, враховуйте свої вимоги.

Вам не потрібно надто турбуватися про це. Експертне агентство веб-дизайну розповість вам про різні доступні варіанти та допоможе вибрати найкращий варіант, який відповідає вашим потребам.

2. Відвертість має два шляхи

Ви єдина людина, яка знає свою справу зсередини та зовні. Будучи експертом у тому, що ви робите, ви матимете принаймні неясне уявлення про те, як ви хочете, щоб ваша бізнес-ідея була спроектована або представлена ​​на вашому веб-сайті.

Читайте також:  Котлы электрического типа от онлайн магазина «Дельфин» — несколько достоинств оборудования

Вам потрібно працювати з тим, хто чудово слухає. Лише чудовий слухач може краще зрозуміти вас і ваш бізнес і з часом може стати чудовим партнером. Якщо ваша компанія з веб-дизайну відкрита та готова вислухати вас і працювати з вами на кожному етапі процесу, ви знайшли правильного партнера.

Знайдіть людину, яка прислухається до ваших ідей і працює над їх удосконаленням, покращуючи та втілюючи їх у життя.

Хоча ви знайшли когось, хто вас слухає, решта команди також має бути готова внести свої ідеї. Ваші знання про технології та набори навичок, необхідні для розробки веб-сайту, обмежені.

Ваше агентство з веб-дизайну повинно мати можливість оскаржити вашу думку та надати сторонній погляд на вашу концепцію та стратегію. Як ми обговорювали раніше, ви добре знаєте свою справу. Але коли мова йде про ваш веб-сайт, лише експерт знає, що працює найкраще.

Дизайн веб-сайту — це не лише естетика, колір і шрифти. Вам потрібен фахівець, який знає, як створювати конвертовані , адаптивні й оптимізовані для пошукової системи веб-сайти. Можливо, ви не знаєте про ці аспекти, але ваш дизайнер повинен мати можливість висвітлити кожен аспект, який виділить ваш сайт.

3. Перевірте їхні портфоліо та тематичні дослідження

Професійні веб-дизайнери перераховують свої попередні роботи на своїх веб-сайтах. Перегляньте їхні роботи. Подивіться, чи відповідає їхня робота вашим очікуванням.

Вам подобається те, що ви бачите в їх портфоліо? Перевірте, чи використовували вони подібні підходи чи працювали над подібними проектами. Також слідкуйте за брендами/компаніями, з якими вони співпрацювали. Ви впізнаєте когось із них?

Наступне, що вам потрібно зробити, це відвідати сайти їхніх клієнтів і перевірити, чи подобається вам як користувач. Коли ви відвідуєте кілька сайтів, порівнюйте їх. Якщо всі сайти виглядають однаково, то, безсумнівно, і ваш сайт буде таким же.

Шукайте тематичні дослідження. Вони б перерахували специфіку проблем клієнтів і те, як вони підійшли до них. Скануйте рішення та послуги, які вони пропонують, щоб допомогти своїм клієнтам. Проаналізуйте, чи виправдали б їхні рішення очікування клієнтів чи запропонували б додаткову вартість для їхнього бізнесу.

Читайте також:  Фирмы жены Баканова фигурировали в деле СБУ

Вони б опублікували факти та цифри про те, як вони допомогли своїм клієнтам досягти кращих конверсій, трафіку, продажів, швидшого часу завантаження, залучення та утримання клієнтів тощо.

Якщо ви щасливі, йдіть і зустрічайте їх.

4. Знайте свій бюджет

Перш ніж зустрітися з обраною командою веб-дизайнерів, вам потрібно визначити свій бюджет. Потрібно знати, що доступно, а що ні. Індивідуальний характер веб-дизайну ускладнює для дизайнерів публікацію своїх цін на сайті. Перш ніж зробити крок, отримайте ціну від команди на основі ваших вимог.

Більшість дизайнерів готові обговорювати такі варіанти, як скорочення ваших проектів, щоб забезпечити вам прийнятну ціну.

5. Адаптивний веб-дизайн

Сьогодні адаптивний веб-дизайн став важливим для веб-сайту. Google постійно нагадує людям зробити свої веб-сайти адаптивними, щоб вони не втрачали трафік. Ви повинні переконатися, що ваш веб-сайт сумісний з усіма пристроями та браузерами. Якщо ваше веб-агентство постійно вимагає від вас вибрати окремий мобільний веб-сайт, вам потрібно залишити його та шукати інше веб-дизайнерське агентство, яке добре розбирається в адаптивному веб-дизайні.

6. Система управління контентом

Обговоріть системи керування вмістом (CMS) зі своєю фірмою веб-дизайну та оцініть їхню думку з цього приводу. Якщо вони не заохочують використання CMS, знайдіть когось, хто це заохочує. Веб-сайт потребує CMS, оскільки ваш веб-сайт буде в суттєво невигідному становищі на ринку, якщо він не матиме CMS.

Більшість досвідчених веб-дизайнерів є експертами в системах керування контентом, таких як Drupal, Magento, WordPress, Joomla тощо.

7. Подивіться на їхній досвід

Які галузі промисловості вони обслуговували? Є агентства веб-дизайну, які спеціалізуються на певних галузях. Вони утримуються від проектів, пов’язаних з іншими галузями. Деякі, можливо, хотіли б спробувати, але не мають досвіду.

Вам потрібно співпрацювати з агентством веб-дизайну, яке обслуговує різні галузі. Такі агентства знайомі з ширшою аудиторією та багатьма галузями. Вони зможуть створити унікальний і привабливий веб-сайт, який збільшить ваше охоплення.

Залежно від характеру вашого бізнесу — чи є ви місцевим малим підприємством, національним брендом чи глобальним — ваше агентство з розробки веб-сайтів повинно мати можливість зрозуміти, які стратегії працюють для кожного.

Той, хто має досвід роботи лише з місцевими брендами, зможе створити веб-сайт, орієнтований лише на місцеву аудиторію. Якщо ви плануєте розширити свій бізнес у майбутньому, вам потрібна людина, яка має досвід закладення фундаменту для наступного рівня.

Читайте також:  Які бонуси пропонує гравцям онлайн-казино FAVBET: Огляд пропозицій

Коли справа доходить до національного чи глобального рівня, дизайнер повинен знати більше про стратегії та тенденції, які є нестримними. Ваш веб-дизайнер повинен уміти мислити масштабно та мало, а також бути здатним об’єднати ці ідеї, щоб допомогти вашому бізнесу вирости за кордон.

8. Шукайте збалансований підхід

Ваш веб-сайт має відображати найновіші технології та тенденції дизайну. Вам не потрібен сайт, якому 10 років. Ваші клієнти шукають свіжий, унікальний і оновлений дизайн веб-сайту.

Висококласна дизайнерська компанія використовуватиме те, що резонує з вашими користувачами. Ваш дизайнер повинен бути знайомий із адаптивним дизайном, оптимізованими для мобільних пристроїв сторінками, оптимізованими для SEO дизайнами, паралаксним прокручуванням та іншими стилями та елементами. Вони повинні вміти провести межу між сучасними тенденціями та перевіреними техніками.

Перш за все, вам потрібен дизайн сайту, орієнтований на конверсію.

9. Підтвердьте, чи вони постійно вдосконалюються

Професійна компанія з веб-дизайну робить більше, ніж розробляє веб-сайт. Після того, як сайт запущено, вони не залишають, тому що саме тоді все починається. Компанії-експерти з веб-дизайну встановлюють цілі, вимірюють прогрес і постійно працюють над удосконаленням своїх стратегій.

Якщо ваш веб-дизайнер вимірює прогрес і має чітко встановлені цілі, він дуже добре знає, що робить. Вони допоможуть вам досягти цих цілей, сприяти зростанню вашої репутації та підвищенню впізнаваності бренду.

10. Перевірте їхні нагороди

Експертне агентство з веб-дизайну стане кращим у тому, що вони роблять. Агентство отримало кілька нагород за свою досконалість. Перегляньте нагороди, які вони отримали.

Коли ви починаєте шукати компанію з веб-дизайну, ви зрозумієте, наскільки складно знайти потрібну. Ви можете почати, запитавши людей, яких ви знаєте. Ви можете звернутися до інших компаній, які співпрацювали з компаніями веб-дизайну, і зрозуміти їхній досвід.

Шукайте відгуки та відгуки клієнтів. Якщо ви вважаєте, що хтось відповідає вашим очікуванням, заплануйте зустріч або замовте зворотній дзвінок. Обговоріть свої вимоги та подивіться, як вони їм відповідають. Обговорюючи свої вимоги, пам’ятайте про контрольний список вище.

Додайте свій відгук

%d bloggers like this: